Wij doen iedere dag ons uiterste best om zorg van hoge kwaliteit te leveren. Wij willen duidelijke informatie bieden en op een goede manier met onze patiënten communiceren. Toch kan er altijd iets mis gaan waardoor je teleurgesteld bent of niet tevreden over onze zorgverlening.
Wij gaan dan graag met je in gesprek. We hebben een klachtenprocedure waar je gebruik van kunt maken. Wat zijn de mogelijkheden?
Hilde van Heck en Hanneke van den Akker zijn onze klachtenfunctionarisen. Zij kunnen voor je:
Je kunt de Klachtenfunctionaris bereiken door een brief te sturen naar klachtenfunctionaris@nijlinge.nl. In de brief vermeld je:
Jouw informatie wordt vertrouwelijk behandeld. De klachtenfunctionaris stelt zich onpartijdig op. Zij brengt alleen met jouw toestemming de klacht onder de aandacht van de betrokkene(n). Alle medewerkers van de kliniek, dus ook de Klachtenfunctionaris, zijn verplicht tot geheimhouding. Jouw gegevens worden pas aan derden beschikbaar gesteld als je daar mondeling of schriftelijk toestemming voor geeft. De klachten worden altijd ter verbetering van de patiëntenzorg besproken.
Het indienen van een klacht heeft vanzelfsprekend geen negatieve gevolgen voor het verloop van uw behandeling. Zie voor verdere informatie ons klachtenreglement.
Nij Linge is een centrum waar cliënten zich prettig voelen en gehoord worden.
Bij Nij Linge zit je goed; in ons centrum werken wij veilig en volgens de laatste normen.
Nij Linge is gespecialiseerd in alle vormen van fertiliteitsbehandelingen.
Al onze medewerkers zijn goed geschoold, ervaren en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Met het ZKN Keurmerk voldoen wij aan alle eisen voor kwaliteitsmanagement.
Nij Linge is in bezit van de Freya Pluim. Hiermee voldoen we aan de kwaliteitscriteria die door Freya zijn opgesteld.